Sisustusjuttusia

Niin se vaan vuosi vaihtui.. Aivan uskomatonta että seuraavaa vuoden vaihdetta juhlitaan meidän omassa kodissa Korialla!  Tässä kohtaa alkaa jo tuntua paljon todellisemmalta koko projekti. Se voi toki johtua siitä, että jonkun sortin deadlinet sieltä hengittää niskaan!

Viime aikoina ollaan siis juostu kaikennäköisissä suunnittelu palavereissa. Tämän viikon tiistaina oli aloituskokous, nyt asioitten sitten pitäisi lähteä rullailemaan! Maatyöt (minun käsitykseni mukaan) on aloitettu/aloitetaan tällä viikolla. En sitten tiedä miten tämä talvi ja lumimyräkät vaikuttavat tähän.. Olen vain blondi ja mukana sydämellä kaikessa, en aivoilla. Hyvä esimerkki tästä oli tuo aloituskokous jossa käytiin tärkeitä asioita läpi ja keskusteltiin niistä. Lukekaa, minä hymyilin ja nyökyttelin.

Meillehän on nyt astunut sisustussuunnittelijakin remmiin. Odotan innolla ehdotuksia siitä miltä meillä näyttäisi! Arkkitehtikin on ollut mukana miettimässä näitä asioita ja heittikin mielenkiintoisen ehdotuksen lattiamateriaaleista.
Tekstiililaatat.
Olin että juu no tuota jos nyt ei kuitenkaan, mielessäni joku järkyttävä myrkynvihreä karvaturri matto mikä on täynnä pölyä ja kaikkea muuta... Mies oli sitä  mieltä että anna sille tilaisuus...


Ruskea matto on ihan eteismattoa ja mietittiin että laitettaisiin se kiinteästi eteiseen. Lattiaksi ollaan mietitty vinyylikorkkia ja tuo lämpöisen sävyinen Alaska Oak iski mun silmään heti. Olen järkyttynyt.. Luulin että harmaa on se juttu. Ja tuo seeprakuosi.. Sanokaa hei mun vaatehuoneen lattialle!


Illalla saarnasin Flotexin ilosanomaa naapureille käytävässä. Ja seuraavana päivänä kavereille. Ja kaikille jotka vaan kuuntelee. Voin tehdä sen edelleen!

Kaikkihan alkoi siitä, kun minulle esiteltiin tuo seeprakuosinen Flotexin palanen. Olin myyty. Minun vaatehuoneeseeni tulee siis seeprakuosinen lattia. Hulluutta on monen sorttista, mulla se on rakkaus tähän kyseiseen kuosiin. Ja kenkiin.

Materiaalina Flotex on siis tekstiiliä, pehmoinen ja lämmin. Ja kuulemma helppo pitää puhtaana, ei tartu edes punkut siihen. Tiedossa siis sotkemisbileet meidän pikkuneidin kanssa. Pitäähän sitä testata, että lähteekö lika siitä oikeasti niin helposti. Minun täytyy vielä vähän selvitellä tuon matskun ominaisuuksia.

Paljon on päätettävää ennenkö kuukausi loppuu. Keittiön kanssa vielä mietitään mitä tehdään, minkä värisenä se halutaan. Pikku hiljaa tässä edetään näitten asioitten kanssa. 

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Terveisin Iida

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Eristämisestä

Xamk yhteistyö

Pohjapiirrustuksia by Xamk